Liittimet Rajat Kaulakoru Riipus Hurmaa Vintage Hopea Kaulus Kaulanauha Lausunto Ketjun Naisten Koruja Tarvikkeet Lahjoja A357

1.15€
Varastossa
Nopea toimitus
Kauppa:
  • Materiaali: metalli
  • pituus: 60CM
  • Tuotemerkki: ZHAOTANGHESILVERJEWELTY
  • Sukupuolten: Naiset
  • Metallin Väri: Antiikki Hopea Kullattu
  • Metallit Tyyppi: Sinkki Metalliseos
  • Riipus Kokoa: MM
  • Kohteen Tyyppi: Kaulakorut
  • Tyyli: Trendikäs
  • Malli Numero: UUSI
  • Hieno tai Fashion: muoti
  • Muoto\kuvio: Kasvot
  • Ketjun Tyyppi: Linkki Ketjussa
  • Kaulakoru Tyyppi: Riipus Kaulakorut

• Pakkauksen Paino: 0.03kg (0.07lb.)
  • Paketin Koko: 10cm x 10cm x 15cm (3.94in x 3.94in x 5.91in)
  • Yksikkö Tyyppi: pala

Kuvaile Kunto:100% upouusi MÄÄRÄT 1 KPL MATERIAALI seos Puoli:60CM Tyyppi:Tukku-Muuntaminen : 1 tuuma = 25.4 mm tai 1mm = 0.0393 tuumaa Toimitus Huomio, Kiitos! Olemme kansainvälinen myyjä manner-Kiina. Olkaa kärsivällisiä! Me tarjoavat yleensä tavanomainen kansainvälinen lentoposti. Se voi kestää noin 15 60 työpäivää toimitus. Jos sinulla on kysyttävää tai jokin erityinen pyyntö, älä ota meihin yhteyttä. Me vastaamme 24 tunnin aika-ero meille, kiitos ymmärrystä. Operaattorin Nimi Arvioitu toimitusaika DHL: n Seuranta-Palvelu, Noin 3-7days www.dhl.com EMS: Noin 7-15 päivää www.ems.com Kiina Post Air Noin 15-50 päivää www.17track.net/IndexEn.html ePacket Noin 7-20 päivää www.usps.com Kiina Post Tavallinen Pieni Paketti Plus, ilman seuranta infomation. HUOMAUTUS: Ostaja on vastuussa verot, tullit ja muut maksut aikana suomi! Kaikki tuotteet pitäisi olla toimitetaan MaailmanHalpa.co todentaa osoite. Palautetta Ehdot : Olemme sitoutuneet tarjoamaan laadukkaita kohteita parhaat palvelut, se on tervetullutta, jos jätät oman positiivista palautetta. Jos et ole täysin tyytyväinen, ota antaa meille mahdollisuuden ratkaista ongelman ennen kuin sinun jättää negatiivista palautetta tai avoin Riita.

Tutustu myös

ANKA Real Hearts Kristalli Riipus Kaulakoru Helmiä Kaulakoru Naisten Paras Ystävänpäivä Lahjoja Kiteitä alkaen Swarovski #122403
6.45€
Ainutlaatuinen Luonnollinen Kristalli Kohta Karkea Kivi Riipus Liittyvät Ketjut Kaulakoru 5pc per paljon Ilmainen toimitus